pondělí 8. dubna 2013

Typický úvodní žblept...

Ano, z nějakého relativně náhlého popudu jsem se rozhodl, že si vytvořím blog, který se bude zabývat vším možným a dokonce občas vypustí do světa nějaké ty moje osobní názory na aktuální dění. A protože se mi názory v hlavě těžce hromadí, možná budu až kontraproduktivně hyperproduktivní. Ale co už, nepíšu jen s prvoplánovitou snahou o to, aby snad moje výtvory někdo četl, i když se tomu samozřejmě bránit nebudu. :0)

Možná jak už to u podobných úvodních blogových příspěvků bývá, měl bych nastínit něco víc o tom, co se tu může objevit, co mě zajímá, jaký v podstatě jsem a možná i nějaký ten důvod, proč to tu třeba i číst. V první řadě bych rád napsal, že si docela dost zakládám na tom, že rád upřímně komukoli sdělím svůj vlastní názor, i když se třeba nelíbí. Tady bych zdůraznil hned dvě věci. Upřímný a vlastní názor. Obzvlášť to druhé se podle mě nějak víc a víc vytrácí. Ono je přece jednodušší od někoho ty názory převzít a pokud možno nad nimi ani nijak moc nepřemýšlet.

Takže tedy k tomu, co mě zajímá. Sleduju všeobecné aktuální dění, snad poslední dobou s výjimkou naší politické scény, protože tak silný žaludek možná nemám. Dobrovolně přiznávám, že jsem extrémní milovník hudby, ale taky mám rád filmy, seriály, literaturu, v podstatě skoro vše, co se točí okolo počítačů a jiných moderních technologií, anime, mangu, studium jazyků a v neposlední řadě jídlo, ať už jde o jeho přípravu či následnou konzumaci.

Takže je možné, že něco z toho Vás tady čeká. Ale hlavně je to pro mě způsob, jak psát o všem, co mě zajímá, těší, štve, okouzluje, atd.

Žádné komentáře:

Okomentovat